Tjena

Hallå hallå.

Tänkte slänga in ett kort meddelande om något helt meningslöst.

Idag har det varit en kort dag i skolan. Fick tillbaka ett prov som jag gjort för ett tag sen, Det kändes bra. Fick VG. Idag ska vi ut och handla tror jag och sen efter det blir det väl lite städning.

Ingen sol i karlstad idag inte, känns som att det kommer att bli en sen vår. Mina klack-skor får nog stå kvar i garderoben ett tag till.

Fick just veta att vi inte alls ska bo så nära ullared som fem minuter bort. Men det gör inget. Tror att resan ska bli ungefär som från trollhättan och till vänersbrg.

Nu börjar Stefan stressa mig, så får nog pilla mig iväg. =)) Ha en bra dag .. =) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0