Oseriös hyres gubbe!

Helt rätt, vi har sökt lägenhet nu lite utanför varberg.

Gubben säger att vi kommer bo ca fem minuter ifrån ullared. När vi får adresen och kollar upp så stämmer inte det alls. Bor väl nära, men inte så nära. Sen har han lovat oss att skicka bilder på lägenheten men det har gått en och en halv vecka sen nu. Varje gång vi ringt för att höra med honom när han ska skicka dom så skjuter han på det yttligare en dag. Han lovade oss att skicka hyres kontraktet nu i veckan men nu är det torsdag och ännu har vi inte fått något att skirva under. Ringde honom i onsdag och bad han skicka dom innan veckans slut. Han sa att han skulle försöka hinna skicka dom innan fredag. MEN SERIÖST?!?! hur lång tid tar det att posta ett brev då? Allt han kan säga är, ni har mitt ord på att lägenheten är eran. Jag skiter i hans ord, jag vill skriva under och veta att allt är klart. Men han verkar ju inte förstå detta. Sjukt trött på gubben.

Ajja, färdig gnällt. Nu ska jag nog ta mig en promenad medmusik i öronen. =)) Har varit strålande bra väder idag. Kanske är det på gång nu. =))

Kram på er. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0