Jaa, då flyttar vi igen =))




Jag kan se att folk fortfarande har hopp om att jag ska slänga in ett inlägg någon gång ibland. Jag hade faktiskt tänkt att lägga ner bloggandet eftersom att jag skriver så dåligt. Dock så sa Stefan att jag bör tänka på det ett tag till. Nu har jag tänkt på det ett tag till och Jag har bestämt mig för att skriva ett inlägg om vad som händer med saker.

Planerna var väl att vi flyttade till Karlstad och skulle bli gamla här, eller nått =P . Men nu är det ändrade planer, det verkar inte bli nått med de. Stefan har fått jobb på Ringhals i Varberg. Det är ju lite längre ner i sverige. Så nu blir det en flytt till men neråt i sverige istället. Vi har fått erbjudande på en stor lägenhet med uteplats precis intill Ullared. Kanske inte det stället som man förväntar sig att man ska bo på någon gång under sitt liv.

Allt verkar löst sig med saker i alla fall. Så fort vi fått bilderna på lägenheten och skrivit på kontrakt så är nog allt löst. Jag ska studera på distans, Karlstad kommer fortfarande att stå för min utbildning så jag kommer att ha kontakt med mina lärare som jag har nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0