hej hej

Heej, har inte skrivit på länge, men det händer heller inte så mycket i mitt liv just nu. Hehe.. ^^, Jag sökte en timanställning för ett tag sen och fick napp med en gång. Nu har även det jobbet tipsat mig vidare. Så nu kanske jag får jobba natt på ett boende ute vid Ullared. Inte helt fel det heller. Däremot så kommer det bli en lång och seg buss resa då jag inte har något körkort ännu. Men har ansökt stefan som min handedare nu. Borde få svar ganska snart om detta. =))

Bilderna är inget att bry sig om, bara jag som vill komma åt dom. Hade tappat bort doma bilderna men amanda berättade att jag hade lagt ut dom på min blogg en gång tidigare. Så nu måste jag lägga ut bilderna för att kunna kopiera dom. =)

Hoppas alla har haft en trevlig fallensdagar!! Kram från mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0