Tobias på besök !!

Var i trollhättan förra helgen. Det var verkligen jätte mysigt. Vi blev bjudna på mat hos Emma och Robert, Fick oxå träffa lill trollet (melvin) innan han somna. Vi råkade köpa med oss väldigt mycket godis, och min syster trotts att jag sa att jag skulle ta med mig så köpte hon godis. Jaa som sagt, det blev en hel dl godis. haha. Men vi hade det jätte mysigt iallafall.

Sen fick vi hälsat på Jessika och jobbet och mormor.. Mamma satt vi och spelade kort med på lördagen. Oxå jätte mysigt. =))

Vi fick med oss Tobias upp till karlstad. Har varit jätte rolgit att ha han här. =)) Tänkte att han kanske ville med mig ut och handla saker. Men nja, han var helt slut efter många timmar på stan med mig.




Kommentarer
Postat av: mormor

Den affären såg mysig ut.:-))

2011-02-02 @ 21:45:00
URL: http://levihop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0