suck

Gösses vad dålig jag blivit på att blogga. Har en bra ursäkt till detta. haha. Jag har inte så mycket att skriva om. eftersom att jag varken börjat plugga eller gör något speciellt i det kalla vädret så vet jag inte vad jag ska skriva om. Just nu slänger jag in ett helt meningslöst inlägg för att bara kunna säga att jag bloggat.

vill oxå säga att jag kommit in på skolan jag börjar den 17:e januari. Jätte spännande och nervöst. Vill ju egentligen inte gå i skolan. Men just för att jag inte har något jobb just nu och bor i en annan stad och jag behöver lära känna nytt folk och oxå komma ut lite grann så har jag blivit tvungen att plugga. haha.

Jag hör en unge gråta dygnet runt nästan. (känns det som iallafall). Vilket fall som hellst så vaknar jag av detta och hör detta irriterande ljud hela dagen lång. Stefan hör inte detta och när jag ska visa honom så blir det typiskt nog knäpptyst! VArfÖR....? han säger att jag halucinerar.... =/



Glömde av att jag planerade att ta ett bad så vattnet låg över hela badrummet när jag kom in. Så min stil att glöma en sådan sak. Tur man inte fick för sig att ta en promenad eller nått. =P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Badrumsgolvet blev rent iaf :) Kram

2011-01-09 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0