Haha .. Hallå igen ..

.... Eller nått. Haha. Jaa jag är ju inte direkt jätte snabb på att blogga här har jag hört. Lite klagemål om detta, så ursäkte mig.

Min första skoldag idag. Kände mig som ett barn när jag gick upp i morses. Men super fint gick det. Inte speciellt taggad inför detta, men aah vad gör man inte för att få bra betyg. Troligen kommer jag att kunna korta ner studietiden lite. Eftersom att jag inte vill ha något lån, så är ju detta helt underbart för mig. Jag är G i Etik med så kanske kan ta bort den kursen med om jag inte känner för att sätta ett högre betyg.

Iallafall, eftersom att jag jobbat inom vården nu i två år eller nått sånt, kanske mer. Vad vet jag, så kommer jag troligen att slippa ha praktik, för dom som hade lång arbetserfarenhet behövde bara ha referenser till sitt gamla jobb. Två år är väl en lång tid? eller bara enligt mig kanske .. ? haha

Nja, sen så bär det av till trollhättan till fredagen. Kanske med lite tur så hinner jag med allt jag planerat. Ska förbi Amanda
Jessika och Linnea, tänkte hinna med att hälsa på folket på strömkarlsgården, och så klart min familj, Mormor och Emma och Mamma och även Tobias.

Tänkte att kanske kan man försöka ta sig ut på krogen med. Men det är bara kanske. Kanske inte alls känner för det när vi kommer dit. =P Säger inget till Stefan än iallafall. hahahaha...  får nog bestämma mig först haha.. =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0