heej ^^

Något helt knas har hänt, något som jag inte helt kan förstå. Jag blir bara inringd till källstorp av någon konstig anledning. Skit tråkigt. Vill iallafall få någon tur på strömkarlsgården. Har ju trotts allt varit där i 2,5 år. Men ingen verkar gilla källstorp så alla som tackar ja till deras jobb måste väl stanna. Skiiiit kul.


Dock inte så lång dag idag, 16-21 tror jag det var. Men bara att ta sig dit tar ju halva dagen käns det som, haha. Kan vara för att jag redan då börjar räkna tiden tills det att jag slutar. Haha.

Imorgon är det röstning, och hoppas att alla bestämt sig. Äve så att min lille bror fyller 20. Han vill dock inte fira men n ågon måste det väl ändå bli =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0