heej hopp ^^

Som försvar till min mormor:
-Eftersom att det var jag som tog kort så fick jag inte vara med. haha .. Man får ha tur ibland. =)

Jag är sjuk som sjutton, men fick jobbat ändå. Kände i morses hur jag inte ville gå upp. Var pigg men kände mig inte alls bra. Snorig och helt efter i huvudet. Tror allt att febern smyger sig på. Men jag tog mig iväg till jobbet ändå. Jobbigt att vara timmanställd, man får ju vara lite envis ändå för man vet ju aldrig hur mycket mer jobb man får. haha


Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka super fina bilder o alla verkar vara lika bra.

Tråkigt med förkylningen, hoppas det går över snart. Kram

2010-09-26 @ 11:20:38
URL: http://levihop
Postat av: Amanda

Jävla söt bild måste jag säga! :D Ditt leénde är urgulligt! :D

2010-09-29 @ 13:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0