Frozen!

Film trailer - http://www.youtube.com/watch?v=t5xNthNKdD0&feature=player_embedded

Till alla som älskar film. Den är dock lite känsloväckande. Jag såg denna filmen ihop med Stefan. Efteråt skulle vi lägga oss, vilket var helt omöjligt för min del. Kunde alltså inte släppa denna filmen. Kände mig väldigt ensam när Stefan somnade. Jag försökte hålla honom vaken, men han blev lite sur för att jag fortsatte att prata när han var trött. Ni vet som killar kan bli!

Jag somnade till slut, Säkerligen inte så tidigt. Då jag somnat så drömde jag mardrömmar. Det kan finnas en möjlighet att jag överdriver en aning. Men jag kände mycket för dessa personer och deras situation.

Detta är ingen skräck film, men jag som är så känslig kallar det de. Men filmen passar nog alla.

Det är en väldigt psykologisk film.

OBS! Tryck inte på denna länken om ni inte vill tanka ner filmen.
För er som vill tanka ner filmen så är detta en direktlänk med svensk text.
http://tankafetast.com/go/torrent-2479-Frozen_(2010/I

Filmen är 1000 gånger bättre än trailern. =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0