^^

Har ni någon gång haft ett arbete som ni hellre låg på sjukhus än att gå till det? Jag ska jobba i morgon på ett ställe som jag hatar. När jag går upp på morgonen så letar jag efter en pistol att skuta mig själv med, när jag promenerar bort till arbetet så funderar jag på om jag kan ramla och vrika foten eller nått så jag slipper gå dit, eller om en bil kan köra över mig, inte så illa så att jag ska dö men så illa så att jag inte ska kunna jobba. Jag hatar iallafall känslan och längtar verkligen till jag ska bort från denna hålan.

Jag hatar verkligen att vara beroende av bemaningen. Man kan aldrig veta hur många timmar man lyckas tjäna in. Måste ju alltid ta dom jobbena som finns. Dock så förstår jag inte vad som hände med strömkarlsgården, där jag faktiskt kan hoppa upp med ett skutt på morgonen. Eller nej inte helt eftersom att jag inte är en morgon människa. Men nästan så. Känslan kan man beskriva så iallafall.

Jag tror jag ska skvätta upp mig ett bad snart, så jag kan tagga ner lite. Bättre att blogga lite senare då jag kanske är på bättre humör. Roligare för er läsare att kanske läsa då.

Kraam!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0