......................

Denna dagen är en såndära dag som ingen vill att jag ska blogga på. Men nu får ni stå ut med mig en liten stund. Idag så har jag jobbat, helt okej, eftersom att jag älskar strömkarlsgården. Men i morgon serru så ska jag jobba på källstorp, finns ett par saker att säga om detta. Det får mig att längta ännu mer till karlstad och det får mig att hata timmanställning, vilket jag vanligtvis tycker om annars. Då man kan styra lite själv över hur man ska jobba.

Med detta vill jag sagt att när jag fick besked om att jag skulle jobba på källstorp så känner jag mig så kass för att jag kan inte säga nej till dom trevliga personerna som ringer. Dom låter så hjälplösa.

Som sagt detta är ingen dag som man vill läsa min blogg. För jag är depp. Hahahahahaha



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag läser din blogg i ALLA lägen!! Haha, det är ju inte kul om du bara bloggar om roliga saker ;)

Det går nog bra på Källstorp, tänk på pengarna som du kan göra av med sen :D

KRAAAAAAAAAAAAAM

2010-09-14 @ 16:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0