....

...... Börjar att bli dålig på detta nu, det med att blogga. Har inte riktigt haft suget uppe. Alla har vi våra perioder, är det inte så. Ledig i helgen iallafall, vad jag vet.

Gick en promenad idag. En tanke som bara slog mig. När jag kom ut genom dörren till trapphuset så märkte jag att det regnade. Men jag tänkte att nu har jag ändå pillat mig ut. Men gud vad härligt det var. Även om man blir blöt och allt detta. Man är nog bara lite petig, det var nästan skönare att gå i regn än en stekhet sol.

Desutom så får jag bara lockigare och lockigare hår ju mer tiden går, då det blir blött. Jag hatar mitt lockiga hår men å andra sidan så ska man vara nöjd ändå. Seriöst, Alla klagar vi över våra hår, men jag kan faktiskt välja hur jag vill ha mitt hår. Om jag vill ha det lockigt så kan jag ha det, samma med rakt, äger ju faktiskt en platt tång.




Kommentarer
Postat av: mormor

Det är rätt inställning tjejen. Kram

2010-09-13 @ 09:19:34
URL: http://levihop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0