Tjabba tjena hallå

Nu har vi fått över datorn till den nya lägenheten. Vi snålar väl på någon annans internet, men bara för att han som tidigare inte sagt upp sitt internet och vi kommer inte åt det internet och vi kan heller inte skaffa nytt internet förrän han säger upp sitt och vi kan inte gör det åt honom. Så vad har man för val?

Vilket fall som hellst så är det skönt att få över datorn.

Fick även reda på idag att jag ska börja mitt sommarvik redan nu, vilket var himla skönt. För det innebär att man kan börja slappna av nu med inkomsten och så. Nu sitter ju tiderna på papper. Hade en svag känsla om att ekonomin inte skulle bli så bra. Kändes som att det inte skulle finnas så mycket jobb just nu. Men man får ju ha lite tur iallafall. Glad över detta för att slippa hoppas på att tiderna ska räcka. Även för Rufus skull. Så att man kan planera när man ska upp och gå ut med honom.

Igår så hade hade jag en väldigt underbar kompis, som körde mig och Stefan ner till näl. Tackar så mycket för detta Jessica. =))

Stefan skulle igår operera sin axel och jag åkte med för att han verkade helt okklar med saker innan han ens fått i sig drogerna. Han var helt säker på att han skulle köra upp till näl och även köra sig själv hem. Vilket vi hade lite olika tankar om. Han tyckte att det lät bra så slapp man krångla och jag tyckte att han lät helt sjuk. För mig så är det en själv klar grej att man vet om att man inte kör efter en operation. Fick iallafall Jessica till att köra ner honom. Det gick bra med operatinonen och även efter, trotts hans skakande läppar när han pratade. :P Såg hur gubbigt ut som hellst. Dock inte nervös utan han gjorde detta omedvetet.

Idag har han dock varit väldigt flummig och väldigt vimsig med saker. Inte mått helt toppen men ändå ska han envisas om att leva helt normalt och i samma tempo som alltid. Ingen vila för denna grabben.








så ser han ut nu iallafall. Nu ska jag fixa lite med andra saker. Men nu kan jag ju blogga iallafall. Det är ju bra det iallafall. =)) Ses snart. Kraaams ...

Kommentarer
Postat av: mormor

Usch då. Hoppas att det inte var något allvarligt med axeln.

2010-06-09 @ 14:32:54
URL: http://levihop
Postat av: (0 - 0)

hey hopp uhm ja, såg att du hade bytt blogg. så då måste man ju kolla den hur den är hihi. ne fan nu ska man dra sig vidare till morsan men har en ny msn för den gammla var hackad. slänger in den under e-postadress. Mvh din förra granne

2010-06-25 @ 14:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0