Tjaaa .. =))

Idag har jag bilder att bjuda på. Lite på hur lägenheten ser ut. Tyvärr så kan man inte se så bra hur saker ser ut, men kanske en svag aning om hur det kanske kan se ut.





Här är bitar på hur köket ser ut. Även katternas bakdelar :P



Detta är hallen. Klädkammare längst bort. Ser exakt lika dant ut om jag skulle ta kort från det hållet. Har nämligen en lika dan klädkammare på andra sidan. Bara att det skulle bli spegelvänt.



En liten snutt på extra rummet. har en annan soffa på andra sidan och en bokhylla i samma rum fullt med filmer.



Sovrummet. Har dock inte så mycket mer att tilllägga om det. Ser ut så. =P





Vardagsrummet. Ser oxå ut exakt som det ser ut på bilden. =P

Som alla nu säkert kan se, så saknas det gardinner i alla rum och blommor. Så det kommer väl tids nog då man hittar rätt saker till rätt fönster. ;)

Vill bara visa kort på den fina hunden som jag nu för tillfället är "fodervärd" till över sommaren.



Söt som socker. Hur kul som hellst och hur gosig som hellst. Han tycker om allt och alla och är den mest trevligaste hunden. Men tyvärr hur söt han är så kan han inte helt sälja sin charm till Stefan med all den päls som han fäller. =P

Har även gamla bilder från flytten som jag lika gärna kan slänga ut.









Haha ... Ja vi hade sådär skoj, men vad trötta vi var efter detta. Vi bar ändå upp allting till tredje våingen. Lite halvt så där roligt. =))



OBS!
KLICKA PÅ BILDERNA OM NI VILL SE DOM STÖRRE!!


Min lilla älskling till katt är nu troligtvis gravid och behöver då ansvarstagna ägare till dom små. är DOCK INTE 100 på om hon väntar kattungar. Men magen växer och hennes spenor är stora som hus. Vill heller inte gå till veterinären för att kolla upp henne, eftersom att det skulle kosta mig 1000kr :P Lite snål blir man allt. Skämigt nog men billigare att vänta och se. Katter ska ju vara gravida i 63 dagar så att jag får väl vänta denna månaden ut så får jag kolla. Hon blev ju inne katt från en månad tillbaka. Så kan ju hända när som hellst.

Men känner du dig sugen så hör av dig!

Besiktning på min gamla lägenget sker nästa vecka så behöver ordna lite grejer innan dom kommer och kollar. Så det inte blir allt för stor kostnad. Inte bara att flytta, har fortfarande problemen kvar i den gammla. Får väl se hur det kommer gå till.

Jobb för mig denna helgen så jag hoppas att eran helg är bättre än min. Kraaaam


Kommentarer
Postat av: iba

Lägenheten verkar hur mysig som helst,och jag håller med dig om vovven

2010-06-06 @ 21:33:35
Postat av: mormor Lisa

Jättefin lägenhet o vilka härliga fönster.

Katten är ju helt underbar. Kram

2010-06-08 @ 11:41:47
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0