Hej hej

ska inte blogga långa tiden eftersom att Stefan väntar på mig. Idag har jag varit ute och handlat lite kläder ihop med Jessica. Jag tror att vi provade hela byggnades kläder. Men vi hade verkligen trevligligt. Desutom fick hon träffa sin hund som jag nu för tillfället passar. Ska ha han hela sommaren för hennes mamma är utomlands. Väldigt fin hund.

Gott med sol nu ialafall. Har även fått bada utomhus och det var inte så gott. Amanda kom inte i men jag och Stefan fick iallafall ett snabbt dopp med bort domnade fötter. Har även provat på ute badet med Malin. Oxå väldigt trevligt men oxå mycket smärta efter sol brännan som kom efter åt. Inte lika gott att sova ihop med stefan då som rör sig. Inte jätte skönt.

fick även träffa morfar och ing-britt på marknaden idag. Inte ofta man ser dom. Kul och säga hej. =))

Ska sluta blogga nu. Ha en bra dag. Krams....

Kommentarer
Postat av: mormor

Oj, det var tufft o vågat o bada. Kan inte vara många grader i vattnet än.

2010-06-03 @ 23:57:09
URL: http://levihop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0