^^

Jaa, nu har Stefan slutat röka. Skit kul, eller nått? neej, inte direkt. Hans humör går lite upp och ner. Vi borde kanske inte leva under samma tak just nu. Men måste nog ge honom lite beröm för hur duktig han faktiskt är. Han är inne på sin fjärde dag nu. =))

Nöjesfabriken!



Av tomten önskar jag mig en biljätt hit. Den 26 December kommer "Hardcore superstar" hit, och jag är väldigt sugen på att gå dit. =))




Eftersom att jag är lite okunnig så vet jag inte hur man slänger in youtube klipp i bloggen, men klickar ni på längen så ska ni komma till rätt låt iallafall. Låten är dock inte alls bra på detta klippet. Eftersom att dom spärrat alla orginal låtar på youtube av någon anledning så får det bli denna. =))

http://www.youtube.com/watch?v=-MpPF1dgIUA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0