Onsdag

Idag är det onsdag och jag har tvingat mig sova längre än vad jag borde. kl 9 någon gång vaknade jag ordentligt och kunde inte somna om. Igår var vi och kollade på den nya lägenheten och var kanske inte som jag hade kommit ihåg den storlek mässigt. Förutom det så hade både jag och stefan rätt för vi menade olika saker. Så ingen som vann för det. Lägenheten känns lite mindre än vad jag hade väntat mig, men det gör inget. Den är ju fortfarande stor som sagt.

Idag är väl planen att vi ska köra Stefan saker dit. Om vi kommer åt grejerna. Annars får vi ta det här i trollhättan först. För alla beräknade att vi skulle hämta hans saker på torsdag så det kanske passar bättre. Men han har ju sängen där borta så hade varit gott och fått hämta den. Med tanke på att vi nu har delat på en 90 säng i snart en månad. Desutom så knör jag ut honom för jag ligger inners mot ett element som blåser ut kall luft. Inte alls jätte skönt. Så man kan säga att vi knör på en halv 90 säng. ska bli skönt att bre ut sig.




Kommentarer
Postat av: iba och morfar

Jag och morfar önskar er all lycka till med ert liv och den nya lägenheten Kram

2010-04-28 @ 17:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0