Halva flytten klar

Halva flytten är nu gjord. Och igår var vi supernöjda över vad vi hade gjort. Tog oss 6 timmar allt som vi gjorde igår. Men lagom glada för det. Vi tog lite hjälp av Tobias igår. Han är ju så duktig när han väl kommer igång. så det gick jätte bra. Han och Stefan lyfte det som man behövdes två på och jag lådorna. Det gick så bra. Tog inte alls så lång tid att göra. Det som tog tid var att få allt rätt packat i bilen. Stefan och hans mamma var ju inte riktigt överäns. Så om man frågade vart något skulle vara, sa dom två oloka saker. Lite jobbigt när ingen av dom ville ge med sig.

Idag ska vi flytta det lilla som är kvar här i trollhättan. Tre soffor och två bord och en säng. Och så klart lite lådor. Sen tror jag vi ska vara in flyttade. Idag får vi lite hjälp av Amanda. som så snällt erbjudit sig att hjälpa till. Får inte glöma att säga att mormor har erbjudit sig att hjälpa till. Men jag takat nej. Behövs inte så mycket hjälp eftersom att det inte finns så mycket att greja med. Men ville bara att ni alla skulle veta så att jag har blivit erbjuden mer hjälp.

Nu ska jag ner och kolla om det finns en tvätt tid, så att man kan få gjort det innan man flyttar. Skönt att ha allt rent från början. Är det inte så? Ha en bra dag. Kraaam.


Iba och morfar

Tack så jätte mycket. Kraaam

Kommentarer
Postat av: mikael

Nej det är inte bra med rena kläder, det ska vara skitet och så när man flyttar så att mamma erbjuder sig att tvätta allt åt en så man slipper göra det själv ;) jag flyttar nu på lördag till stavre..precis lagom tills du flyttat därifrån, pew :)

2010-04-29 @ 12:50:33
Postat av: Emma

Grattis till nya sambolivet..Härligt Johanna! Och bara så du vet så fanns ju även vi som hjälp även om jag glömde nämna det ;)!! Hoppas vi ses nästa vecka? Vi kanske kan få komma på en liten inflyttningsfika??



Kraaam

2010-04-29 @ 15:15:59
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Mormor

Glöm inte oss när det blir fikadags. Kram

2010-05-01 @ 01:14:50
URL: http://http//levihop
Postat av: mikael

Har ni gått och dött eller? fan inte hänt något på en månad i denna eller din andra blogg.

2010-05-31 @ 12:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0