Goda Nyheter

Idag så ringde vi hyresvärden och fråga lite hur det funkade med djur och sånt. Djur är välkomna dit vilket var väldigt lättande för mig. Mina stackars katter kommer tyvärr att få bli inne katter. Tror dock inte att Eddi kommer att ha något problem med det. Eftersom att han är lite petig med att springa ute. Han går inte ut om det inte är sol och tort på backen. Pixi den minsta katten kommer säkert inte vara så jätte glad. Men man kan ju trösta sig med att det är dubbelt så stor lägenhet så dom har ju lite yta att springa på.

Vilket fall som hellst så var inte det dom största nyheterna. Utan hyresvärden sa oxå att han skulle besikta lägenheten idag så vi kunde hämta nycklarna så fort han var klar med det, så han ringde tillbaka till oss och sa att vi kunde komma och hämta nycklarna nu. Så nu var Stefan för en stund sen och hämtade nycklarna. Det ska bli så intressant.

Imorgon ska vi bara flytta små saker. Lådor och små prylar. Sen på torsdag skulle jag få låna min moster Lenas mini buss som jag så finnt kallar det. Jätte snällt och väldigt behövligt. Nu ska jag åter gå till packningen som jag så snabbt fick börja med idag.

Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0